Helgen

Ja, då ska jag sammanfatta helgen då! I fredags så jobbade jag natt, det är väl sådär lär jag säga... Men man måste ju få ihop pengar på nåt sätt. Iaf så skulle jag ha jobbat hela lördagen oxå men jag hade tagit ledigt så jag gick hem klockan nio. Lördagen då, jo när jag kom hem så blev de till att skynda sig att äta frukost, duscha och göra sig i ordning. Iväg på dop klockan tolv. Noels lilla tremänning Elvira döptes! Fika och så efteråt, väldigt trevligt! Hem och äta och så för att invänta nästa evenemang! Vid halv sju möttes jag, Eva och Nettan upp för att styra mot Maria! Där blev det öl, skratt och en massa tok med massa roliga människor! Sen var det hög tid att dra sig ner på stan. Så även fast det regnade så gick vi i rask takt ner, gick in direkt i öltältet. *shake that ass* Röjde som fan där, träffade massa roligt folk och även fast det blev strömavbrott höll vi stämmningen på topp! När det väl var dags att avsluta kvällen gjorde jag och Eva sällskap ner mot bussarna, jag blev bjuden på både en langos och en sovlaki! Tack! Tog bussen hem, gick typ å la mig på en gång, helt slut! Sovit gott hela natten, vaknade med jordens huvudvärk.. aj då, hehe.. men efter två alvedon blev jag människa igen! Nu sitter jag här, snart dags att åka till jobbet igen.. dygnsvecka nu då... Jaja, lär väl gå.. Har iaf haft superskoj så dehär kan jag säkert leva på ett tag!


Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0