Joråsatte...

Dagen idag då? Jo, vi åkte först ner på stan så jag kunde göra min synundersköning..Well.. har väldigt svagt brytningfel på båda ögonen och en svag närsynthet på vänsterm öga så de blir till å skaffa läsglasögon. Sen shoppade vi! Fasen, sådär mkt var det läänge sen vi handlade på en och samma gång! Hade 1200:- på stadium genom jobbet så där inhandlade jag skor, munkjacka, mjukisbraller och en fin tröja! Har endå 200:- kvar där! =) Noel fick en mysig kofta åsså köpte vi presenter till Alvin!  Sen så kom Eva å Leo ner och åt lunch med oss, mkt trevligt! Var in på bolaget innan vi for hem.

Var väl hemma en tjugo minuter ungefär sen hämtade Linda upp mig i deras nya fläskiga bil! Haha, har råd nu när hästen vunnit på V75 två ggr! =) Iaf så åkte vi ut till Tierp! Sekke, min gamla häst, står där nu. Han såg ut att ha det underbart! Hon som har han nu är hur gullig som helst. Så skönt å se att han mår bra. Åkte hem igen efter ca två timmar.

Kom hem å satt i kanske en halvtimme sen bar det av till MAX! Alvin fick bestämma mat idag eftersom han fyller i morgon. Jag å Jocke tog Frisco mål, Alvin tog nuggets å Filip Skrovmål. Mumsigt! Har nästan nyss kommit hem så nu ska Noel få gröt å sen blir det fredags mys!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0