Senaste nytt

*Wee* Nu har ja bara ett dygn kvar! Äntligen börjar jag se ett ljus i tunneln! Igår när jag slutade kom Jocke å Noel in å hälsade på, sen gick vi upp två våningar till en kompis som har en liiiten bebis men hon hade inte kommit hem än.. Bebisen alltså, hon föddes lite väl för tidigt å vägde då bara 450g... Men nu har hon vuxit på sig och väger hela 2600g nu! =) Snart får hon komma hem! Iaf så ska dom vara med på "sjukhuset", den där serien som ska börja på trean! Jag känner en kändis, får jag komma in då?! =) Haha!

Fan, det kan inte bara vara bra... Jag verkligen HATAR folk som gör illa mina vänner på ett eller annat sätt.. Önskar man kunde göra mer än man kan... Hoppas ni berörda vet att jag alltid finns för er och alltid försöker mitt bästa för att få er att må bra igen..

Nog om tråkigheter, nu ska jag gosa med min sötaste lilla son! Sen kan jag räkna ner timmarna tills dygnsveckan är över! =)

Tjipp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0