Vilken dröm!

Ja, herre gud! Man kan verligen drömma de mest sjuka saker! Jag vet inte riktigt följden och/eller sammanhanget men iaf så drömde jag att jag var hemma hos en kille som tror att han är så jävla ball. Men när jag var där hemma med honom typ förvandlades han till jorden jäkla tönt! Ringde sin mamma hela tiden och var allmän rädd! Haha!

Och sen mitt i drömmen så var jag på nån slags bjudning ( tror de eftersom det var en massa bord som var dukade) Och där hamnade jag brevid ett jättegammalt ex, tror vi var ihop när vi var 15 eller nå! =) Han började proppsa på att jag skulle ta öl av honom, fast jag å Jocke hade med oss egna? Iaf så började han prata olm sitt barn ( han har ett barn på riktigt) Som hade sugit på en kräftstjärt och blivit jättedålig i magen.. haha!

Och sen helt plötsligt så sitter vi på ett plan, Jag, Jocke å Noel. Vi ska tydligen åka utomlands med Noels tremänning och hennes familj.. Jahapp.. å när vi sitter där, vi sitter i säten som är formade som halvcirklar, så kommer jockes kusins bästa kompis och säger att hon bara måste följa med för jockes kusin klarar sig inte själv.. hehe.. =)

Det sista som händer är att det ringer en person hit, Han proppsar på att han lär komma hem till oss, det är sent så vi tycker han ska va hemma. Han kommer naturligtvis endå, han bara måste kontrolera familjens skydd ( det är allti från hjälmar och benskydd till bebisskydd) Han håller på.. känner klämmer och går runt, ingen av oss vet vem han är..? Och här nånstans börjar Noel låta så då var det vackert att kliva upp! =)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

hehe, cool dröm :o)

2007-09-03 @ 15:09:10
Postat av: Li

Hej på er! Hade ingen aning om att du har har en blogg här, skoj! Jag hade en ambition om att jag skulle börja blogga, ja har iaf fixat en sida nu, men mycket mer än så har det inte blivit:-) Ja vi måste verkligen styra upp något snart och ses! Det blir alldeles för långt mellan gångerna... Hoppas att allt är bra med er! Kram kram Li

2007-10-02 @ 10:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0