Dålig

Ja, usch vad jag e dålig på att uppdatera nu för tiden då.. Ska skärpa mig - lovar! =) Tiden bara flyger iväg och snart e de jul! *wee* Är ju bara sååå himla mysigt!

Idag var vi på Filips skola på luciafirande. Hela familen åsså var farmor med. Noel var skitrolig, så fort det vart tyst i salen vi satt i började han "prata" haha.. var ju roligt till en början men lite pinsamt när de stackars barnen försökte läsa verser.. haha.. men Han charmade nog alla så de inte gjorde nåt! =)

Annars har de inte hänt sådär jätte mkt.. hum.. *tänker* Jo, vi var å hälsade på Eva å Leo i söndags. Skulle ha varit på badat men de får vänta tills alla är så gott som friska.. om de nu händer nån gång?! Sen så har jag jobbat i vanlig ordning, varit ute å promenerat endel, (fast idag var de svinkallt... eller vad säger du T?) har pratat med en massa roliga människor i telefonen, har myst en hel del med min familj (finns de nå bättre?) Å.. ja.. kommer inte på nå mer just nu.. ska försöka få igång inspirationen för dehär nu igen.. går i vågor dehär.. jaja.. nog pladdrat för denna gång..

Tjipp! 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja du det var riktigt kallt! Har inte tinat upp riktigt än

2007-12-13 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0