Helt underbar!

Ja, hela veckan har varit helt underbar! Började med en utgång i lördags, var hur skoj som helst att festa med Eva och Linda! =) Inte att förglömma middagen hos pappa och Lotta före! Sen så har det varit ettårs kalas, kurs i Sthlm, hockey, Barnträffar, massa mys med familjen och så idag avslutades veckan med att gå på invigningen av Bocken!

Kan bara säga att jag är supernöjd med veckan som gått! Tack alla underbara själar som görgyller mitt liv på ett eller annat sätt! Utan er vore jag inget!

Min älskade Noel Fyller 10 månader idag! Han är ju stora grabben nu! =) Ålar på som en tok, har börjat resa sig mot saker och är allmänt go!! Älskar min fina kille!

Nu ska jag fortsätta umgås med min härliga man och sen njuta av min lediga dag i morgon!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Grattis Noel =o)

2007-12-04 @ 00:11:04
Postat av: Cissi

Grattis Noel! Önskar Amanda, 10 månader 12 dec. :-)

2007-12-05 @ 18:22:27
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0