Stackars liten

Ja, det är verkligen synd om min lilla snutt nu.. Han har ju varit förkyld en tid nu och eftersom det inte gått över och han har varit otroligt semmig så åkte vi till hälsocentralen för en koll. Då visar det sig att han har halsfluss.. stackars stackars liten... =/ Så vi fick hämta ut en kur penicilin och slemlösande.. Åkte tillbaka till hc idag eftersom han hade en rodnad i ena örat, men som tur var så var den borta, slipper öroninflamation - skönt! Nu får vi bara hoppas han blir frisk av dehär. Stackarn, började med hosta vid fem veckor som leder till ett besök på barnkliniken, åsså nu dehär.. usch, å han har inte ens börjat på dagis!! Men han e go min plutt endå, han busar och stojar precis som inget har hänt! Så mkt han orkar då vill säga. Näe, nu ska jag ta hand om min lilla sjukling här, å på söndag händer det en rolig sak! =)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: nån

var in å kika..

2007-10-15 @ 18:34:15
Postat av: Big Brother

Så där ja - nu är jag uppdaterad på vad som händer med dig och familjen. Riktigt trevligt med ett gäng bilder på Noel också. Förhoppningsvis kommer jag upp och hälsar på snart. Men jag kan ju säga att oddsen för det ökar om Brynäs får för sig att börja vinna lite matcher... ;)

Hörs syster!

2007-10-15 @ 19:14:55
URL: http://www.heffler.blogspot.com
Postat av: J.

Måste bara tacka dig för att du bjöd mig på din fest, haha.. utan den så hade jag aldrig vart på så här bra humör nu för tiden.. Går bara omkring och småler hela dagarna, haha =o)
Ja du förstår varför =o)
Kramen // J.

2007-10-16 @ 18:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0