Veckan som gått

Japp, varit en trevlig vecka må jag säga!

I tisdags var Noels tremänning Elvira här med sin mamma å hälsade på! Hon har blivit stor nu tjejen! =) Vi fikade å snackade en massa!

I onsdags Var Noels mormor här å fikade lite sen åkte jag å jocke till Köpis. Köpte pyamasar till Lillskiten! Skulle köa skor oxå men de e inte sådär jättelätt till en åttamånaders.. =)

I torsdags var vi först till Camilla å firade hennes son som fyllde tre! Åt mat och fikade! Trevligt värre! Sen så åkte vi och hälsade på lilla Maja! Eller hon är inte så liten längre, väger nu 3.5kg! =) Typ 3kg mer än när hon föddes! =) Fikade där oxå! =) Mycket trevligt!

I fredags var jag hemma från jobbet.. kände mig lite hängig..=/ Som tur var gick det över men som synd var så fick Noel förkylningen..=/ Stackarn.. Hosta och snorig..

I lördags vankades det utgång! *wee* Var mkt trevlig hemma hos Eva på förfesten! Drack en massa å snackade en massa! Hade sällskap av nisse oxå! :P Var trevlig på krogen oxå, fastän vissa "var på toa" hela kvällen! :P Avslutade med att käka på McDonalds, å hur gott var inte de då? =) Taxi hem, fick åka själv längre än beräknat! Haha! =)

Igår jobbade jag, började fyra å slutade idag elva. Ska käka här sen blire hockey på tv! =)

Tack alla som förgyllt min vecka på ett eller annat sätt! Ni är bäst! =)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha, fick du åka taxi själv, då`ra?
;o)

2007-10-01 @ 17:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0