Ett äventyr!

Japp, jag å Noel har varit ute på äventyr idag! Vi var nämligen på Fjärran å de var första gången min lilla plutt var där! Ramona var oxå med med barnen å Maria fick aggera barnvakt! =) Lite snopet blev de dock när vi kom dit åsså var äventyrsbadet OCH barnbassängen avstängda för rengöring.. jaja tänkte vi å hoppade i tjugofemman med ungarna! Haha! Dom höll på å frysa ihjäl stackrarna så vi gav upp å satte oss i bubbelpoolen istället! Där hade vi skoj, barenen trivdes som, ja, som fiskar i vattnet ungefär! =) Sen vart det ett litet missöde med mitt lås, men de e tur de finns bultsaxar! =) Duschade, som var mindre populärt, å sen gick jag å Noel på en promenix. Först upp till donken å eftersom Lillgrisen sov för längesen var de bara mamma som fick mat där! =) Vi gick iaf vidare upp till ÖoB och där fyndade vi ett par nya fina dojjor till lillen! Han sov fortfarande så han kunde inte prova dom, men dom såg bra ut å de visade sig senare att dom var perfekta! =) När vi var klar där kom Jocke å pojkarna å hämtade oss så vi kunde åka å handla. Å jag säger då de, de INTE lätt att handla med en ettåring som precis lärt sig gå.. haha! Han var i sitt esse där inne på MAXI! Å man fick inte bära honom heller, helst ska man gå åt motsatt håll än mamma å pappa oxå! :P Vi kom hem tillslut iaf! Å där var de bara för mig att byta om och dra mig ut till stallet. Pållen var supergo idag, var ju hur härligt som helst att pyssla i stallet idag! Å framförallt ridturen! *me like* =) Iaf, brassade hemåt runt sex å där väntade maten! Fälskfilé å pommes, mm.. =) Lite chirre å dricka nu på kvällen å snart kallar sängen. Måste ju orka med övningen i morgon! =) På återseende! =)


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Eva o Leo

Kul med bad!!!!! Nästa gång hänger jag o Leo me:)

2008-04-18 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0