Kalas och grejer

Idag fyller min Eva år! 28 jäkla år gumman! =) Det är ju nästan värt å firas?! Haha, lär ju nästan styra upp nå nästa helg va? Var ju sååå länge sen sist! hehe! Iaf så var jag å Noel o Ramona, Theo å Tilde ut å firade henne idag! Alltid lika trevligt när barnen får chansen att träffas å leka lite!

Annars har de inte hänt så mkt, var till hästen igår, det är oxå alltid lika trevligt! Kommer bli ännu trevligare snart när jag får lite ridsällskap! =)

I morgon ska jag jobba, det går nog bra de me.. hehe.. Man kan ju hoppas på lite trevligt sällskap! =)

I övrigt tycker jag att livet är för kort för att inte levas fullt ut. Ta vara på de stunder som ges. Se de possitiva i allt och uppskatta de små vardagliga sakerna. Ångra inget du gjort, ångra de du inte gjort!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessyca

eh fan jag blev lite irriterad, här va man tuff och frågade han för att man just ville ha koll, och så lurade han oss=/ den jäveln. ;) puss

2008-04-06 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0