Hur kan de komma sig?

Varför drömmer man som man drömmer? Hur kan de komma sig att man drömmer om något/någon som man inte kan se sambandet med.. alltså, ofta drömmer man ju om saker som ligger nära en i tiden.. typ de man har pratat om på dagen, man har kollat kort eller läst något som gör att man drömmer om de.. Men när man drömmer om nåt som inte har med nåt att göra.. betyder de nåt då? Ibland, när man drömmer bra å härliga saker så önskar jag att jag bodde i drömmarnas land men å andra sidan så vill jag verkligen inte vara där vissa gånger.. Ja, jag tror ni vet vad jag försöker få fram.. =)

Jag har ont i nacken.. värken vandrar uppåt! haha.. =) Har en mamma-son dag idag! Men just nu har Noel inte tid för mamma, bilen är roligare! =) Ska träffa bror ikväll oxå, najs! Han behövde handla. =) Näe, får räcka för nu.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Broschan!

Drömmar är ju en jäkla gåta alltså. Minns du min "galna-katt-dröm"? :P

2008-11-06 @ 09:38:09
URL: http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0