Onsdag

Idag är det onsdag och vad händer i dag då? Ja, just för tillfället så smälter vi frukosten jag och Noel. Noel fick välja vad han skulle äta idag och efter mycket tänkande och velande så ville han ha goggi å kakka (yogurth och macka)! =) Gogrisen då! Han är fortfarande lite sjuk, lr han är slemmig och har hosta, hostan är iof mest på kvällar/nätter..

Jahapp, vad har hänt sen sist då? I lördags hade vi spelkväll igen! Så vi åkte ut till svärisarna, där fick vi en massa god mat och sen spelade vi.. hehe.. vart 1-1 denna gång! Å Noel han var så snäll hela tiden, ville inte sova men vaddå, så länge han inte är grinig och omöjlig så går de väl bra att han är uppe. Vi åkte iaf hem runt elva, alldeles lagom! Sen i söndags var de ju farsdag, vi åkte hem till min pappa och åt god mat! Och eftersom jag har dålig fantasi så fick han strumpor och lotter! =) Noel hade köpt lotter och godis till sin pappa! =)

I måndags var jag hemma med sjuk son.. Stackarn, fick jättedjup hosta då under söndagkväll/natt.. Iaf så höll vi oss inne och mös och hade de allmänt bra, de enda som inte gick så bra för Noel var att äta, då fick han kväljningar.. Iaf, sen på em när jocke kommit hem så åkte jag å J upp till hemlingby å gick, så skönt! Igår då, jo då var jag först upp till labb och tog prover, denna gång var Noel med å han var jätteduktig, satt i mitt knä när dom stack mig och såg allmänt impad ut! =) Sen tog vi en lunch på McDonalds, gissa om de var uppskattat?! =) Sen hälsade vi på på jobbet en anabbis och då träffade vi även mini, ett nytt "tjatobjekt" =) På em fick vi besök av Eva och Leo, de var skoj! Vi åt och lekte så jag tror pojkarna blev nöjda iaf! =)

Har inte riktigt bestämt vad som händer idag, borde ta mig ner på stan, Tristan fyller ju år i morgon! Sen behöver Noel näsdroppar oxå.. Kanske ska ta en vända.. Skulle även behöva röja här hemma.. Men.. orka..? =) Aja, vi får iaf besök av mormor på em, hon skulle komma förbi en sväng efter jobbet, skoj!

Det får räcka för nu, har skrivit blogg för en hel månad nu, längmässigt! Haha! =)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0