Bättre och bättre

Ja, det blir bättre och bättre hela tiden, skönt! Var på provtagning i går och värdena hade stigit ytterligare. Dem låg på 2,01 nu så de var väl inte riktigt som de skulle men på god väg. Fortsätter med kalcium och hoppas på de bästa nu! Ska på ny provtagning på måndag, bara å hoppas de stiger ytterligare.

Annars då? Jo, just nu ligger jag för en gångs skull ner å vilar, blir ju lite dåligt med de när vi  har huset fullt så att säga.. Jocke min bejb var så snäll å åkte iväg å badade med alla barnen så jag skulle få chansen å bara slappna av och vila, kan behövas! Tack snälla älskling!

I övrigt tycker jag att det var fel par som åkte ur let´s dance i går, jag tycker de var orättvist att Bif förlorade i torsdags, jag saknar simminingen och ridningen och jag skulle vilja att någe roligt hände snart! =)

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0