Dagen

Var på stan idag. Jag och Noel åkte ner vid elva, vi kikade igenom några affärer och så träffade vi på J med hennes kiddos, vi gjorde sällskap till Donken för lite födointag och sen var det vandring i ytterligare några affärer. Noel fick två nya filmer, Antz och Hajja läget! Vi gick en sväng till innan de var dags för J och barnen att åka hem. Då passade jag och Noel på att uppsöka en toalett innan vi mötte upp Mamona med hennes kiddos! Det vart uppskattat då Noel tjatar om dom rätt ofta! :) Vi gick och inhandlade Vin till vinet! ;P Sen en tur in på konsum innan Jag och Noel bestämde oss för att ta en buss hem. Sitter nu och väntar på maten som snart är klar sen blir det en dusch och sen iväg till Brynäs! :)

Noel kikar på film, men tror du det är nån av de nya då? Näe.. *suck* :) Titta Nicke mamma... haha!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Eva

hoppas vinet smakade....:) Du vet den där otroligt trevliga kunden :p han fick rätt.....

2009-03-21 @ 10:39:37
Postat av: Ramona

tack för en trevlig kväll :-) vin till vinet var ju en speciell upplevelse :-S Nästagång håller jag mig bara till VIN hahahaha

2009-03-21 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0