Helgen

Hur har helgen varit då? Jo tack, väldigt bra! :) Igår sov Noel hos farmor och farfar så jag å Jocke åkte ner på stan å käkade och så spelade vi lite biljard! Var riktigt trevligt lär jag säga! Sen åkte vi hem och spelade lite kort! Var mkt trevligt! Sen idag har Jag å Noel varit å badad. Eva å Leo var oxå med, de var himla skoj å jag tror minsann grabbarna var riktigt nöjda! :)

Ny soffa har vi oxå. Nu har vi vuxenpoäng på våra soffor! ;P Vart lite vemodigt att slänga den andra soffan.. *snyft* Men jag tror nog den här soffan och två fåtöljerna blir bra oxå.. :)

Nu blir de lite söndagströk såsom vika tvätt, dammsuga och diska.. Men de gör inget, har haft


----------------------------------------------------------

Uppdatering:

Hum, blev lite knas med inlägget såg jag.. Typ halva försvann.. men men.. det jag skulle komma fram till var att helgen har varit underbar så lite söndagströk kan man stå ut med!

Sen tänkte jag svara Robin som var in och kommenterade. För det första tänker jag inte publicera din kommentar. Men jag har varit in och läst och jag förstår inte hur det skulle gynna dig på något vis? Du har "försökt" lämna din fru, jaha? Tyder bara på vilken vekling du är som inte lyckats, eller? Varför gifte du dig öht? Skulle den tråden göra ditt betende ok på något sätt?

Läste även den andra tråden där du stolt berättat hatt du rökt på och inte skulle gå på de där stället som man kunde få göra pissprov... Det kanske inte var de du ville folk skulle läsa, men sånt kommer oxå fram såklart.

Har oxå läst din gamla blogg om hur glad och lycklig du var för att du och flickvännen skulle gifta er. I princip samtidigt som du försökte lämna henne då lr?

Återigen, det handlar om hur man beter sig, jag skiter fullständigt i om du försökt lämna din fru, om du rökt på eller att du blivit kär i någon annan. Men förde måste du kunna bete dig. Stå för dina handlingar, red upp det du har innan du påbörjar något nytt. Tänk på att du satt ett barn till världen och du kommer vara hans pappa nu och för alltid.

Och nej, jag känner varken frun, mannen eller kompisen. Men situationen kan jag tycka och tänka om precis hur mkt jag vill. Har sagt det förr, inga kommentarer elle rinlägg i världen kan ändra på vad jag tycker om SITUATIONEN. Eran historia och bakgrund är det bara ni som vet, ingen annan.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0