Hur läget ligger

Ja, nu har jag varit på ytterligare en i raden av provtagningar och tyvärr så har inte värdet stigit nånting alls under helgen.. Så nu fick jag börja med en slags d-vitamin som tydligen ska hjälpa kroppen att binda kalciumet.. *suck och dubbelsuck* Nu ska jag alltså ta medicin vid fem tillfällen under dagen då ingen av dem får tas samtidigt... Jaja, det blir säkert bra tillslut, men just nu är de bara drygt.. och inte är de speciellt skönt å ha som sockerdricka i ansiktet hela tiden heller...

Annars då? Jo de e helt ok. Var ner till utbildningsforum idag, ska tebax på onsdag för å diskutera vidare! Å igår ringde min kära mor å hörde hur de var, frågade även om inte Noel kunde få komma till henne på fredag å sova över, självklart får han de! Han älskar ju å va där ute! =) Skönt att få lite avlastning/break ibland oxå! Annars är det en händelserik vecka med planeringsdag med jobbet i morgon, hemvärnsmöten och förhoppningsvis stallet oxå! Men nu stundar hockeyn! På återseende!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0