Jobbarnatt

Japp, jobbarnatt nu då, lr jobbardygn är de ju men dagen är ju redan avklarad, bara natten kvar. Hoppas jag kan somna bara, har en känsla av att så kommer inte bli fallet.. Men men.. Får väl räkna får lr nå?! :) I morgon är det ytterligare en provtagning men för tillfället gör det inget för nu ska de ju bara kollas så värdena ligger kvar. Kanske att jag får dra ner ytterligare på medicin nu?! Å min lille plutt e sjuk.. stackars.. feber och slemhosta.. Bäbisen då.. hoppas det är fort övergående.. I övrigt i morgon har jag endel samtal som måste ringas plus ett p-möte på eftermiddagen. Annars blir det nog en lugn tisdag! Näe, dags å ge sömnen ett försök!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0