Men varför?

Vr på en till provtagning idag å nu hade värdena gått ner?? Vafan.. Jag har ju fått mer saker å stoppa i mig å endå hjälper de inte?? *suckarnas suck* Så nu får jag fortsätta darra som ett asplöv och öka doserna ytterligare och gå på ny provtagning på fredag.. *drygo*

Annars då? Jo, Noel e hemma idag så han har vackert fått följa med mamma till både sjukhuset och skolan, tur man har en snäll son! :) Nu sitter han här i soffan å kika på nicke nyfiken! Senare idag ska jag ner till gävleborgsgruppen på ett infomöte. Sen ska jag brassa hem å kika på hockeyn! Inte för att jag tror så mkt på de där men hoppas kan man ju alltid.. I mrgon är jag å Noel oxå lediga, undra vad vi ska hitta på då? Hum, jaja.. de visar sig. Ska iaf ringa å checka av med mamma idag ifall Noel ska u dit på fredag lr hur vi sa! :) Nu ska jag skära upp potatis, blir stekt potatis å falukorv idag! :)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0