Mest trött

De e vad jag e just nu.. Borde ju pigg och glad nu när våren är på ingång.. men icke.. Kan inte komma i säng om kvällarna och toktrött hela dagarna.. dumt tycker jag.. Å inte blir värdena nå bättre heller.. suck.. börjar bli tröttsamt att gå på provtagning varannan dag.. å sen få stoppa i sig ännumer medicin.. suck igen..

Jaja, nog gnällt för denna gång. Annars då? Jo, vi hade det super i sthlm jag å Ramona! =) Massa skratt och tok, som väntat! Har sedan haft hästen i tre dagar, mkt trevligt! Så skönt att komma t dit, rensa huvudet och bara få vara för en stund! 

Näe, nu ska jag invänta besök här så det får vara nog för denna gång.

Tjipp 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Haha vi är ju grymma :-) Alltid tok och skratt... Mycket tok,men det e vi det :-)

2009-03-19 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0