Stinkande kärring!

Fy fan säger jag bara! På bussen hem i morse trodde jag min sista stund var kommen! Satan i min lilla låda!! Hon måste ju ha badat i parfym! Å inte luktade det gott heller utan en typisk tantparfym.. Urk å blä å fy.. Det stank verkligen i hela bussen!! Asså.. varför har man så mkt parfym på sig? Kan inte förstå.. Näe.. det var en nära döden upplevelse som sent kommer försvinna från mitt luktsinne!!

Annars då? Jo, jag å Noel är lediga idag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på än. Kanske vi går å träffat Catrin å Tristan en sväng. Sen när Jocke kommer hem ska vi åka å hämta nya soffan! :) Skönt med förändring men det svider att göra sig av med soffan vi har.. Fast den är halvtrasig och jämt skitig så är den så jäkla skön! Separationsångest! :P

Just nu kollar vi på film, dom nya filmerna har blivit roliga! :) Titta paj mamma! (fisken i haja läget) hehe.. goplutten mammas! Å nu var han tvungen å kolla om mamma hade baj! haha, så rolig lillgrisen! ;) Ska nog lägga mig med pluttis nu å se om han vill sova middag, så kanske jag oxå kan sova en stund! ;)

Å angående dramat, lär ju säga att de flesta som kommenterat och läst är fullt normala människor som delar min uppfattning. Trodde inget annat heller! Vet att ni som läser är bra människor! ;) Sen att det finns en handfull (?) människor som tycker helt tvärtom, ja de får ju stå för er. Skulle vara himla intressant om samma sak inträffade er om ni tyckte likadant då? Har sagt de förr och kommer säkert säga de igen, sanningen kommer alltid ikapp en förr eller senare. 

Tjipp! 

Kommentarer
Postat av: Broschan

Kärringar borde ju få egna bussar. Eller typ godsvagnar, som man kör boskap i... :P



Vad gäller bloggdramatiken så ska du få lite visdomsord från storebror. ;) Välj dina strider. Och kom ihåg, det är ingen idé att diskutera med idioter. Du kommer bara sjunka till deras nivå, och då slår de dig med sin erfarenhet. ;)



Förresten så vill jag träffa dig och Noel snart! :)

2009-03-27 @ 11:29:31
URL: http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0