Arbetsdag

Idag är en helt vanlig arbetsdag. Jag klev upp 05.45, gick på toa, tog fram kläder till mig och lillgrisen. Sen satte jag på lite kaffe. Knäppte på Tv´n och datan, bredde mackor och hämtade en kopp kaffe. Satte mig framför datan med nyhetsmorgon i bakgrunden. Sen var det dags att väcka sonen, svårväckt som han e så tog jag upp honom nästan sovandes. Satt och mös ett tag i soffan sen klädde vi på oss. Tog en promenad till dagis, lämnade en glad och sprallig kille vinkandes i fönstret när jag fortsatte mot bussen. Hoppade på 12an och ca 7.45 klev jag innanför jobbdörrarna.

Arbete enligt schema :P

Å nu sitter jag här, ska försöka komma isäng i tid idag, min kropp behöver nog sömn.. Men först blir de lite internetande och telefonande! :)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0