Gäller här med

Tror ni på fullaste allvar att jag tänker godkänna en anonym kommentar? Stå för vem du är så kan jag svara dig direkt ist. Nog om de.


Det var längesen jag skrev nåt här nu. Har inte haft så stor skrivlust och när den fallit på så har naturligtvis inte sidan fungerat.. Men men.. Det har hänt endel sen sist. Orkar inte gå in på detaljer just nu, varken av de goda elle rav de onda..

Just nu sitter jag på jobbet, det är lite vila här för tillfället men snart ska vi bege oss ut i de fina vädret!

I morgon fyller en av mina gullisar år! :) Så jag å Noel ska på kalas!

Söndag är jag åter på jobbet, spännande..

Får räcka för tillfället, nu är det dags att återgå till arbetet!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Mamona :-)

Ni är så välkommen på tårta å lek :-) Tack för idag gumman!!

2009-05-29 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0