Helgen i ord

Japp, ännu en helg avklarad. Vad har gjorts då? Tja.. i fredags vad det mest hemma men en liten sväng ut till Eva blev de iaf! Alltid trevligt att surra bort en stund! I lördags så jobbade jag, var helt ok men man blir ju lite avis när några vänner går ut.. :) Men jag roade mig med melodifestivalen och smågodis jag, fick duga de me! ;) I går så var de full fart hela dagen. Jag åkte hem å åt frukost efter jobbet sen åkte jag och Noel ut till Hästbo, där hade Leo 3års kalas! Mkt skoj för pojkarna som lekte och busade i massor! Vi tackade för oss vid ett tiden och direkt därifrån åkte vi bara och hämtade resten av familjen och sen åkte vi ut till Lexe. Farfar hade köpt en el-fyrhjuling till Noel! :) I början var den läskig men efter ett tag så blev de världens roligaste grej! :) Brumbrum hur länge sm helst! Iaf, vi åt mat där oxå, kalops! Sen satte vi även upp ställningen till poolen! Nu börjar de bli sommar! :)

Idag är vi lediga jag och Noel så vi ska ta och bege oss ut strax. Fick en välbehövlig sovmorgon ända till nio idag, tack Noel! :) Sen ikväll är det vårruset som gäller, hurtiga vi på vårat jobb! ;)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0