Mår illa!

Ja, jag mår fan illa när jag läser din blogg! Hur man som människa kan vara så in i helvete jävla falsk! Är sååå glad att jag ej längre har något med dig att göra! Jag vet att jag inte är ensam om att tycka såhär. Som du har betett dig, så beter sig inte en vuxen människa! Vem tror du att du är? Tror du att du är speciell på nåt sätt? Jaja... Kunskapen sitter inte i pengar/saker....


Nog om de. Idag har det varit en toppendag! Noels medicin verkar fungera bra iaf så idag bar det av till dagis. Jag jobbade en sväng sen blev de en prommis med Tessan! :) Drog mig över till Catrin en sväng oxå innan jag hämtade Jocke på jobbet. Var å handlade lite å nu väntar jag på att maten ska bli klar! :) Man är ju bara liiite bortskämd sådär! ;P Sen så blir de förhoppningsvis en till prommis, denna gång med Jenny! Åtminstone en kopp kaffe! Näe, nu kallar sonen på uppmärksamhet, dags att gå!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0