Noels Läkarbesök

Idag var vi till barnkliniken med Noel, vi har ju misstankar om förkylningsastma. Det var ju svårt för doktorn att säga nåt nu eftersom han var frisk men utifrån våra erfarenheter av det plus Noels sjukdomshistorik så var det mest troligt att det var så. Så nu har vi fått andningsmask plus mediciner utskrivna så nästa gång han blir sjuk ska vi köra en kur astmamediciner. Ska ha uppföljning med läkaren i sommar samt att jag har ett nr till astmasköterskan soim jag kunde vända mig till närsom. Triskt såklart att det blev såhär men samtidigt brukar de flesta fall av förkylningsastma växa bort med åren. Skönt oxå att ha nåt att jobba med, ha något att ta till när det blir som värst. Så kanske han inte blir sådär supersjuk som han har kunnat bli.. Nu är han frisk iaf, får hoppas han är frisk lääänge nu! Min plutt!

Näe, det får räcka för nu, ska äta lite nu, på återseende!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0