Goungar!

Mina fina söner! Jag kan bara sitta å le när jag ser dom tillsammans! Elias skiner verkligen upp när Noel närmar sig! Å Noel älskar verkligen att vara den duktiga storebrodern! Han berättar och förklarar saker för lillebror, han tröstar och busar, han leker och tar hand om! Dom är så fina, så underbara! Ibland undrar jag hur vi har lyckats få två helt perfekta barn, dom bästa i hela världen! Det är klart att både Noel och Elias har sina stunder men det glömmer man ganska fort.. :) Älskar er mina fina pojkar!

Idag då? Jo, Noel är på dagis nu å sen ska mormor hämta honom för jag ska på möte på jobbet idag. Elias får följa med, lättare med en å se efter! :) Sen ska vi byta till sommardäck oxå, kan va läge såhär sista dagen.. :) Å förhoppningsvis kommer jag iväg å träffar J ikväll oxå! Först på schemat står matninga av Elias å lunch för mig!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Heffler

Jag är på bättringsväg. :)

2010-04-19 @ 21:42:43
URL: http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0