Måndag

Ja, en helg har flugit förbi med grönövningnar, änkekväll och spontanbesök åt både de ena å andra hållet! :) Min lillprins är sjuk stackarn.. virusinfektion i luftvägarna.. Det piper å rosslar som sjutton.. tycker inte att bricanylen han fick hjälper speciellt mkt heller.. Nåväl, får ge de några dagar till sen får jag väl ringa igen.. Noel har hunnit med att ramla ner från trappen.. gick som tur var bra, bara lite näsblod och, såklart, en vettskrämd unge.. Nelli har fått sina bebisar nu, rättare sagt samma natt som jag skrev förra inlägget! :) Idag var de tänkt att vi skulle ut på äventyr men det får vänta till i morgon i stället. Får försöka ta oss för något annat i stället, ska bara ta mig i kragen först... :) Näe, nu vill tydligen inte Elias ligga på mage längre.. :)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0