Påsk

Ja, nu börjar påskhelgen för er som inte visste de! Eller för er som inte jobbar på Sjöboden för då är påsken över nu! ;P Ska bli skönt med en långhelg, inte för att jag ser så stor skillnad på dagarna men det är skönt att Jocke ska vara hemma fler än två dagar i rad! Idag blir det lugnt, eller jag, Noel å Elias var till Catrin å Tristan på förmiddagen å busade. Mkt trevligt! I morgon ska vi till min kära far för lite middag, trevligt trevligt! På lördag blir det till å fira en trettiåring! Ska bli himla skoj! På söndag beger vi oss ut till Lexe på påskmiddag, få se om vi får träffa Mr S dådå! :) På måndag kommer min moder med respektive plus min bror hit på lite mat. Mycket mat blir de.. :) Men de e väl de som är tjusningen med sånnahär helger?! :) Mat å godis i massor! Näe, måste avrunda för denna gång, ha en trevlig påsk alla läsare! :)

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Janne

Tack för idag! :)



Det där med påskkärringarna är ju lika bisarrt som tomten. The devil in disguise! Men det blir ju krockar när vi dels ska bevara det hedniska, dels ska anamma kyrkans sagor...

2010-04-02 @ 19:12:51
URL: http://www.heffler.blogspot.com
Postat av: Janne

Tack för ditt stöd, kära syster! :) Det är såna som du som gör allt mycket enklare.

2010-04-06 @ 22:32:52
URL: http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0