Sponsor

Hej jag heter Sandra och jag behöver en sponsor. Intresserad? Hör av dig så får du mitt kontonr!

Annars då? Jo, efter att ha varit upp med Elias vid halv fem somnade han faktiskt om så idag fick jag sovmorgon tii tio över sju! :D Så idag har det blivit lite gjort här hemma, vikt en gigantiskt tvätthög samt tvättat lite till, röjt upp i köket och även dammat lite! Noel har varit på dagis, skönt för han å leka av sig lite! Igår hann jag med att träffa tre av de bästa, först en lekdejt sen en tripp till stan och så avslutningsvis en fika på kvällen! Idag på fm kom även en till inräknat till de bästa på en snabbvisit! Underbart härligt med så många fina vänner omkring sig! Nu sitter jag bara å inväntar Jocke, han skulle ta hem nå laxmedaljonger idag, lät gott hoppas det är de oxå! :)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0