Glashus

Har ni hört dedär berömda uttrycket, man ska inte kasta sten i glashus.. Ja, det är klart ni har hört de..

Nåväl.. Gårdagen flöt på bra! Trots en tidig morgon efter en dålig natts sömn kändes det helt ok att kliva upp. Efter frukost var jag å barnen ute lite här på området, Noel körde fyrhjuling bland annat! :) Sen tog jag ju tag i en jobbig sak och nu känns det mkt bättre! Får se hur allt blir nu då! :) Trodde även det skulle bli en relativt tidig kväller men så fassnade vi i den otroligt sjuka dokumentären på fyran.. jaja.. En till trött dag dör jag nog inte av..

Förresten, hur smart är det att först skriva/säga/göra nånting å sen försöka låssas som det aldrig hänt? Hahaha.. Jaja igen..

En sak bara, jag hatar strul.. Det är tamejfan de värsta jag vet när det ska krånglas fram och tillbaka.. Hur svårt kan det vara?

Tjipp


Kommentarer
Postat av: Heffler

Det verkar vara mycket nu... :P



Förresten, bestämde vi något ang veckan, eller skulle vi höras? :S Haha, får jag skylla på åldern? :D Jag ringer under dagen. Det verkar bäst så. :)

2010-06-08 @ 07:28:40
URL: http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0