Soligt

Ja de kan man säga att det är idag! Underbart! :) Passade på att sitta ute i kanske en halvtimme när lilleman sov nu på fm och jag tror sjutton det var en lagom start, man är ju inte direkt van med solens strålar såhär års.. :) Appropå lilleman så händer de saker hela tiden nu! Han kan nästan sitta själv, håller på att tränar krypställning, går omkring i gåstolen, äter mer och mer "riktig" mat etc etc.. :)

Igår var jag å Elias ner på stan och hör och häpna, jag köpte bara kläder till mig själv! :D Duktig sådär ja.. ;) Sen var det även övning inför bröllopet igår och det kändes mkt bättre med alla olika komandon! :)

Ikväll hoppas jag på en promenix men innan de ska vi komma iväg å handla, lär då passa på att köpa nya byxor till Noel för nu är nästan alla för korta! Å appropå de så har även lilleman vuxit, böt ut hans garderob härom dagen.. ingen bebis längre.. :)

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0