Stukning

Det enda som ska vara ordentligt stkuat på lördag är baskern - inte mina fötter!! Ni som känner mig vet hur lätt jag stukar mina stackars fötter.. Värre var det innan operationerna då jag kunde stå helt still och stuka dem endå.. Iaf så har jag naturligtvis lyckats nu då.. igår.. på en av Elias leksaker.. lagom till upploppet av bröllopsresan.. Jaja.. av erfarenhet vet jag att allt som oftast går det över på några dagar.. Men endå.. ruskigt irriterande.. Jaja, det blir säkert bra tillslut. Ser fram emot lördagen supermkt iaf! Att få vara på plats, på första parkett! :) Det kommer bli en lång och jobbig dag, men ruskigt spännande och jäkla upplevelse! :)

Annars då? Jo det rullar på kan man väl säga. I fredags var det vinkväll i Valbo, oerhört trevligt må jag säga. Kvällen blandades med vin, ost å kex och en massa diskussioner! :) I lördags var jag gräsänka ett tag när Jocke var ute å roade sig med jobbet. Igår var vi ut till Lexe för att hämta Alvin som hade sovit där å då passade såklart barnen på att bada. För min del var de lite för kallt, 15 grader..

Idag blir det en lugn dag, vädret är inte speciellt inbjudande..

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Heffler

Coachtejp är en bra grej för fötter har jag hört. De har billigt sånt på Intersport. Tre rullar för 35:- om jag minns rätt.

2010-06-14 @ 21:14:28
URL: http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0