Måndag

Just nu, lägesrapport från Bomhus: Jag och Noel sitter å kikar på playhousedisney medans Elias sover förmiddag! :D

Annars då? Jo, helgen flög som vanligt förbi i en rasande fart, men skoj har jag haft! Det började redan på torsdagen, då kom Mormor och hämtade Noel så han var borta hela helgen. Det är en konstig känsla när ett av barnen är borta.. skönt men tomt lixom.. Kanske bara sunt att känna så iof.. :) I fredags hade jag å Jocke en riktigt mysig kväll med god mat och några goda "finöl" :) I lördags vankades det tjejkväll! Supertrevligt med matlagning, ansiktsmasker, dricka och krogdans! :) Igår var det en trött dag så efter lite måsten så blev det kväller redan klockan nio! :O Skönt och välbehövligt!

I övrigt idag tror jag att det blir lugnt, skulle vilja ta mig upp till travet i em, men vi får se hur det ser ut med tid.. Jaja, nu får det räcka! :)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Heffler

Låter som en bra förmiddag. :)

Och tack för hjälpen med nr till supporten. Det löste sig till slut. :)

2010-10-11 @ 18:41:25
URL: http://heffler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0