Tiden

Ja, tiden den bara flyger fram. Emellanåt glömmer jag bort bloggen.. Eller egentligen har jag väl lite annat för mig om dagarna och när det väl är kväll blir det till att skynda sig att slappa i tystnaden för att sedan stupa i säng.. :P Typ.. :D

Vad har hänt sen sist då? I torsdags vad Jocke och Noel på hockey, mycket uppskattat av unge herrn! Brynäs vann och han fick många många många kramar av Tigern! :) I fredags åkte jag Joch och Noel på kryssning! Det var hur mysigt och roligt som helst! Noel var superduktig och uppskattade verkligen allt! Åka buss med toalett, köpa/äta en massa godis och läsk, sova medans båten åkte, vara i finland, träffa byggare bob, tävla och få pris, leka i lekrummet, spela på maskinerna, äta massa god mat osv osv. Kan lova att vi hade en nöjd kille efter den trippen! :)

Här hemma var min kära bror och mor hund- och barnvakt. Allt hade gått bra och jag är inte de minsta tveksam till de! Tack!

Nu ska jag passa på att slappa lite medans två av djuren sover och de tredje är på dagis!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Heffler

Det var hur kul som helst att passa valpen. Så det gör jag gärna om. :)

2010-10-26 @ 12:22:24
URL: http://heffler.se
Postat av: Heffler

Du är utmanad. ;)

2010-10-28 @ 09:22:46
URL: http://heffler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0