Utmanad

Jag har blivit utmanad av www.heffler.se

Så, here we go.

Temat är 4

   

Då börjar jag med 4 bilder på 4 av mina favoritpojkar!

4 TV program jag ser:

Nyhetsmorgon

Idol

Bonde söker fru

Lite sällskap




4 saker jag gjort idag:

Ätit frukost

Rastat hunden

Lämnat Noel på dagis

Lyssnat på samisk hårdrock



4 saker jag längtar efter:

Helgen med allt vad det innebär

Vintern

Att månaden går fort

Framtiden



4 saker på önskelistan:

Storvinst på vad som helst!

Nya skor

Att mina planer går hem

Hälsan i behåll på hela familjen



4 saker jag avskyr:

All form an barn och djurplågeri

Falskhet

Orättvisa

Balsamvinäger


Ja men det var de. Och jag utmanar alla som har lust! :)

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Heffler

Bra där :)

2010-10-28 @ 20:04:00
URL: http://heffler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0