Dagen

Dagen idag blev inte riktigt som jag tänkt mig.. :) Det började med att strax före fyra i natt fick Noel för sig att det var en jättebra idé att tokgrina och skrika/ropa på oss på övervåningen i stället för att ta med sig kudden och fåret ner och lägga sig mellan oss, som det hela gick ut på.. I allt kaos vaknade Elias och tyckte att det var morgon.. :/ Tur som man har gick Jocke upp med honom, han skulle ju endå gå upp om en timme.. :) Nåväl, när Jocke skulle till jobbet vid halv sex så chansade vi å la ner Elias.. Han somnade om! Och vi sov, och sov, och sov.. kvart i nio vaknade vi!! Shit pommes lixom..! :D Så vi hoppade dagis i dag och tog en tripp till sätra istället och kollade in C&K´s nya lya, riktigt najs! :) Var där hela förmiddagen å fikade å snackade skit! :) På vägen hem hade jag lovat Noel en burgare på donken, å lydig som man är så höll man de ;) Bror/morbror mötte upp oss på stan och hakade på hem för lite lek innan Hockeyn! Vi hann med att äta lite pizza/kebab innan oxå! Kika hockey, som vart en riktigt trevlig tillställning och som även inkluderade lite öl! :D Nu har jag precis vinkat av min kära bror vid bussen, pojkarna i familjen har lagt sig, jag tänker surfa runt lite innan sängen kallar. I morgon väntar en ny dag med nya äventyr! :D

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0