Flyger

Ja, tiden bara flyger iväg! Skulle ju ha skrivit om min födelsedag.. Och nu har det gått en vecka.. :) Well.. Bättre sent än aldrig? :)

Jag hade en super-duper dag och kväll! Det började här hemma med uppvaktning från familjen med present och msig frukost! Sen tillbringades förmiddagen med att förbereda, smörgåstårta och pannacotta och iordningställande av lokalen. Vid 18 började gästerna rulla in. Det blev verkligen hur trevligt som helst! Massa fina och bra presenter och god mat och gott dricka! :) Stämningen var på topp från början till slut och jag måste verkligen tacka alla som förgyllde min dag, ni är bäst! :) Festligheterna fortsatte långt in på småtimmarna, tror jag kom i säng strax före tre! :)

På lördagen var jag tvungen att ställa klockan.. :) Men jag valde de själv och jag ångrar de inte! Var nämligen dags för inför-övning med mina kära sjukvårdskamrater! :) Så efter att ha städat undan de sista i lokalen bar det av till Marma! Mkt trevlig och nyttig uppfräschning inför det kommande "kriget" :) Är fortfarande förundrad över hur en våningssäng i ett gammalt logement kan vara så otroligt bekväm.. :)

Lagom mör på söndagen var jag åter hemma vid 18 tiden, lagom till ett dukat middagsbord! :) Blev en lugn kväll, eller så lugn som den kan bli med fyra kiddos i huset! :)

Veckan i övrigt har oxå bara flygit iväg, det börjar bli lite rutin här med dagis för Noel och ensamtid för mig och Elias. En sväng till förrådet och en sväng på stan har hunnits med. Planerande för framtiden och trevliga besök är lite av vad som hänt! :)

Idag har vi varit hemma jag och mina kära söner, faktiskt skönt med en lugn dag emellan alla festligheter och äventyr! :) Får finbesök ikväll vilket ska bli himla trevligt! :) Å i morgon är det dags att fira min kära far, 60 bast lixom.. :) På söndag står en tripp till Åbyggeby på schemat, snajsigt! :)

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0