Tiden går

Ja, det fullkomligt flyger iväg! Är nu inne i vardagslunken igen.. Barn på dagis, jobba, hem å äta, sova.. typ.. :) Man får ta vara på de få stunder som man kan kalla fritid. Igår tillexempel llurade jag med min kära bror ut i ingemansland på bilbingo! :P Ingemansland i detta fall vad en fotbollsplan i hammarby, ca 4 mil härifrån.. :) Inget vann vi men skoj var de! :D Å idag fick Noel bestämma vad vi skulle göra på våran lediga dag, då blev det en tripp till järnvägsmuseet! Det blev en massa lek, lite kikande i själva museet (rösterna som pratar är tydligen fortfarande läskiga) åsså fikade vi lite! Nu sover lilleman, ganska nöjd tror jag! Noel spelar på datan.

I morgon ska barnen sova borta. Superskoj för dom då dom verkligen längtar och ser fram emot sånna äventyr. :) Noel frågar jämt efter alla släktingar och frågar om han inte kan få sova där! Så Elias åker till mormor och Noel till morfar! :) Jag å Jocke ska roa oss med att åka ner på stan å kolla in den årliga cruisingen! :)

Nu inväntar vi pappsen i huset sen ska jag å Udas "bussträna" lite.. :)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0