Flyttgumma

Idag har jag agerat lite av en flyttgumma. Först så hjälpte jag min kära bror att flytta ner en soffa, a.k.a aset, til hans källarförråd. Fastän förtvivlan var inom räckhåll och det var nära att vi slet vårat hår så fick vi efter mycket om och men in aset i förrådet. Varken element, trånga gångar eller för liten förrådsdörr kan stoppa mig när jag väl bestämt mig! :P

Sen styrde jag vidare för en kaffe hos Jenny. Efter en hämtning av en väckarklocka, välbehövligt, så drack vi lite kaffe å då väcktes min organisationsgen till liv igen. Vi plockade och pysslade i någon timme och resultatet blev över förväntan! Slipper hon bo i flyttkaoset hon blev lämnad i..

Nu är det nedvarvning, så gott de nu går efter tre koppar kaffe sent på kvällen.. :P Sen skall sängen intas! I morgon väntar en härlig kväll med tjejerna! :D

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0