Livstecken

Jodå, jag lever! :) Klumpfoten är borta, jag har snart semester på riktigt och det är fortfarande sommar! :P

Dagarna rullar på kan man säga. Det har hunnits med lite bad, både här hemma i lilla poolen och vid diverse strander. Vi har röjt och grejat här hemma en hel del. Det har avklarats en inflyttningsfest samt ett dygn dom campare. Udas har blivit två kulor fattigare.

Lite sammanfattning av de senaste dagarna. :)

I morgon bär det av ut i svampskogen, önska mig lycka till! :) Ska även sno med mig lite vinbär hem, ska göra vinbärsgelé är de tänkt! Har fått en massa gotta till kött, nämligen älgkött i alla de olika slag. Å vad passar inte bättre än kantareller och gelé till de?! :D

Nu håller vi tummarna för lite finväder till veckan, då ska vi njuta av sista veckan alla är lediga tillsammans.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0