Måndag

Idag var jag å Noel ut i svampskogen. I sällskap av Eva å Leo så fick vi ihop lite grann var av skogens guld! :) På vägen hem stannade vi till hos Eva å plockade ihop ett gäng röda vinbär. Hemma blev det kokning av vinbär och rensning och förvällning av svampen. Vinbären är det meningen att det ska bli gelé av, får se hur det går med e.. :P Svampen har jag som skrivet förvällt, lite av de stekte jag sedan upp å hade på en macka, å hur gott var inte de då??!! Sedan vankades det middag, idag blev det grillad älgstek och hemmagjord klyftpotatis samt bea. Mus mums hela dagen! :D Nu på kvällskvisten var jag å Udas ut på en långpromenix. Eller lång å lång, vi gick till en fotbollsplan å busade. Han fick vara lös en sväng å det kanske var hur kul som helst! Duktig var hn oxå, lyssnade jättebra! Kanske berodde på godiset jag mutade med?! :P Nu ska jag bara sitta i soffan och vara en stund.. Sen sängen!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0