Norge

Jag känner för hela Norge i en stund som denna. Jag känner för alla människor och dess anhöriga och vänner som fick sätta livet till för en persons vansinne. Jag känner ledsamhet, rädsla, oro. Jag blir arg och förbannad. Jag blir illamående och nedstämd. -Varför?- Hur kan man hata så mycket och så många? Vart gick det snett? Vem kan ha sånna vridna tankar om sin omvärld? Om världen är så dålig, varför inte själv lämna den? Usch, det är otäck nära. Våra grannar, våra glada guttar och jäntor.. I denhär stunden är endel av mitt hjärta även röd, gul och blå. 

Kommentarer
Postat av: Heffler

(Röd, vit, blå - du är väl inte Djurgårdare? ;) )



Jag håller med dig i allt det som du säger. Det är både sjukt och ofattbart.

2011-07-25 @ 07:39:47
URL: http://heffler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0