Sommarkväll

Igår var det dags dör sommarkväll, E-type skulle stå på scen. Jag lånade pappas lägenhet för lite förluva. Riktigt trevligt hade vi tjejor som var där! :) Så trevligt att vi bestämde oss för att skippa scenframträdandet och gå direkt till Hartan, han skulle ju faktiskt spela där senare! Var tur att vi inte gick ner, hade tydligen varit fel på ljudet å nå säkringar som gått så han hade spelat typ tre låtar på en timme.. Vi gick iaf ner på Hartan vid 23. Kändes konstigt å gå ut en onsdag! :O Men det var mycket folk, dock lite annorlunda folk mot vad de brukar vara. Men de var skojsjigt, lite dans å lite E-type! :) Så tråkigt att många som är full inte kan bete sig.. hålla på å knuffas och tränga sig.. vuxna människor.. Men förutom de var det en toppenkväll! Vi avslutade kvällen p donken med två cheeseburgare. Sen gick jag hem till pappa å sov där, onödigt att riskera att cykla hem mitt i natten aldeles själv..

Vaknade runt nio idag, plockade undan hos pappa sen cyklade jag hem. Ett stop på brynäs bara för en lunchdejt me Eva. Nu sitter jag å slöar, ska strax iväg på lägenhetsvisning. Inte till mig, ska följa med en kompis! :) I morgon väntar trav! :D

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0