Veckoblogg?

Hehe, en gång in veckan.. Känns inte helt ok.. Måste uppdatera oftare! Man hinner ju glömma bort vad man gjort ju.. :)

Så.. Denna vecka då.. Har inte hänt så mycket tror jag.. mest varit hemma. Gjorde sista provet till skolan igår, gick skapligt. Har en restuppgift som jag ska fixa under helgen, sen tar jag sommarlov! :)

Idag är jag å barnen själva hemma. Jocke ska ut å roa sig med jobbet. Synd att vi har så dåligt väder, lättare å roa de små om man hade kunnat vara ute..

Noel har haft vattkoppor denna vecka, han har haft ganska många prickar faktiskt men inte klagat nånting! Nu tror jag de flesta har spryckit å torkat.. får se hur han ser ut på måndag, kan ju inte skicka han för tidigt till dagis heller.. Elias borde oxå få, hoppas det iaf så man får de överstökat.

Nu ska vi förbereda för kvällens mys här hemma. Glass, dricka å godis - Helt ok! :D

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0