Klart

Ja, nu är operationen klar. Allt har gått toppen! Onta som sjutton nu.. men det är övergående.. Denna gång tog jag ryggmärgsbedövning vilket fungerade utmärkt! Hur pigg som helst efter, inge illamående eller nånting! Nu ska jag gå med gips i två veckor sen ska jag upp å ta bort stygnen och få nåt som heter walker, nån slags sko som ska kunna gå å ta av å på. Tack för de säger jag! I tisdags och igår tog sötaste Jeanette Udas på promenix, uppskattas oerhört! Har några vackra själar som är villiga att sätälla upp och den hjälpen mottages med stor glädje! Nu är det äntligen dags att ta lite piller igen, hoppas jag kan trappa ner på de inom de närmsta dagarna. På återseende gott folk.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0