Jobb igen

Sitter på jobbet igen. Är ganska mycket jobb, går på ett schema som bara är nätter. Jag jobbar fem två, alltså fem nätter en vecka och två nätter andra veckan så rullar det på så. Ganska jobbigt med femman lär jag säga.. Men det funkar, är ju bara ca två veckor kvar på mitt schema så jag står ut! :) Man får försöka ta vara på de lediga dagarna i stället. Försöker att vara med barnen så mycket som möjligt, försöker att träna lite och träffa resten av familjen också såklart. För tillfället bor min bror hos mig så han träffar jag ju varje dag. Pappa träffar jag mer sällan, vilket är synd.. Mamma går inte att träffa alls då hon tyvärr förlorade kampen mot cancern för några år sedan.. Har ju som jag skrev i förra inlägget min bonusfamilj på samma gata också som jag träffar nästan varje dag. Nu blev det en massa dravvel känner jag.. Försöker få de sista timmarna att gå.. Nåväl, på återseende!
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0